top of page
POLITICA DE RETUR
  1. Despre returul la Art&Tech

Art&Tech oferă clienților săi serviciul de returnare al produselor conform politicii interne și a legislației în vigoare. Așadar, conform acestei politici, produsele pe care le achiziționezi de la noi pot fi returnate în termen de 14 zile de la data achiziției.

  • Prevederile din această Politică nu limitează în niciun fel drepturile garantate pe care le ai în calitate de client, în baza:

  • Ordonanței de Urgență nr. 140/30.12.2021 privind vânzarea de produse și garanții asociate pentru produsele care sunt acoperite de garanție și neconformitatea acestora;

  • Garanții pentru produsele acoperite de garanție și defectele de calitate;

  • Dreptul de a renunța la produse ca urmare a Ordonanței de Urgență 34/2014 privind drepturile consumatorului pentru comerțul online.

 

  2. Condiții obligatorii pentru retur

 

  • Pentru a returna un produs, trebuie să faci dovada achiziției produsului prezentând bonul fiscal în original sau factura fiscală emisă de Art&Tech, în conformitate cu art. 37 din Norma de aplicare a OUG 28/1999

  • Produsele sunt returnate în maximum 14 zile calendaristice de la data achiziției

  • Produsele sunt obligatoriu returnate în ambalajul original (ambalajul în care au fost achiziționate) cu toate accesoriile și eticheta integre (fără urme de utilizare, deteriorare, lovire)

 

  3. Procesul de returnare

Colegii noștri vor analiza produsul pe care îl dorești a fi returnat și îți vor comunica acceptul sau refuzul solicitării de retur formulate. În ipoteza confirmării solicitării de retur, contravaloarea produsului acceptat va fi returnată după ce produsul ajunge la noi, prin transfer bancar. Pentru că ne dorim ca experiența ta, în cazul în care, totuși, îți dorești să returnezi un produs Art&Tech, să fie una plăcută, fără prea multe bătăi de cap, enumerăm mai jos pașii pe care trebuie să-i parcurgi pentru a putea soluționa această situație în cel mai scurt timp posibil.

  3.1 Accesează formularul de retur AICI, selectează articolele pe care dorești să le returnezi și alege motivul returului, iar apoi, după ce ai completat și celelalte date necesare returului, fă clic pe trimitere.

  3.2 Cererea de retur va fi procesată și confirmată de către colegii noștri.

  3.3 După primirea confirmării, te rugăm să pregătești coletul (este obligatoriu să trimiți produsul în cutia originală, nedeteriorată a acestuia, împreună cu toate accesoriile primite, certificatul de garanție și o copie a facturii). Toate acestea trebuie împachetate corespunzător în altă cutie, nu în cutia produsului.

  3.4 Contactează una dintre firmele de curierat cu care colaborăm (DPD sau Cargus) și livrează coletul la:

  • Destinatar - VAMA CIUCAȘ SRL

  • Adresa - comuna Tărlungeni, Județ Brașov, Str. Zizinului, nr 52, Sat Zizin

  3.5 Procesarea unui retur durează între 1 și 14 zile din momentul în care curierul preia coletul de la tine.

  3.6. Îți restituim contravaloarea produselor achitate în termen de 14 zile de la data notificării returului, dar nu mai devreme de data la care produsul ajunge fizic la noi. La completarea cererii de retur, este obligatoriu să fie completată și opțiunea pentru modalitatea de transfer. În cazul în care se cere rambursarea sumei într-un cont bancar, te rugăm să menționezi și IBAN-ul, precum și Banca la care este deschis contul. Rambursul nu se va face decât în contul aparținând persoanei către care a fost facturat produsul și care face returul; acesta nu se poate face către terți.

  4. Responsabilitatea față de starea produsului

Conform Art 20 din OUG 34/2014 cu modificările Legii nr. 157/22.06.2015, riscul de deteriorare sau pierdere a produsului este transferat consumatorului în momentul în care acesta sau o parte terță desemnată de acesta, alta decât transportatorul, intră în posesia fizică a produselor. Cu toate acestea, riscul este transferat consumatorului în momentul livrării produselor către transportator, dacă transportatorul a fost însărcinat de către consumator să transporte produsele, iar această opțiune nu a fost oferită de către profesionist, fără a aduce atingere drepturilor consumatorului față de transportator.

Coletele care se livrează cu opțiunea Verificare colet și care au fost recepționate de către client sub semnătură, nu se pot schimba sau returna în cazul în care sunt deteriorate. Se presupune că, verificând coletul consumatorul  certifică integritatea produsului în momentul livrării prin recepționarea acestuia. Reclamațiile ulterioare cu privire la deteriorarea produsului vor fi considerate culpa consumatorului, iar în cazul în care dorește returul produsului în cauză, se va face o estimare a daunelor, iar suma rambursată clientului va fi redusă cu contravaloarea daunelor.

  5. Mențiuni

Nu se returnează produse din următoarele categorii:

  • Produse deteriorate sau care prezintă defecțiuni din culpa cumpărătorului;

  • Produse care au fost desfăcute, ori ale căror piese au fost înlocuite;

  • Produsele nefuncționale care fac obiectul reparațiilor sau înlocuirii lor în baza garanției;

  • Produsele executate după specificațiile consumatorului sau personalizate la cererea acestuia, precum și cele care prin natura lor nu pot fi returnate;

  • Produsele confecționate la cererea consumatorului.

Dacă întâmpini probleme în procesul de retur al produselor Art&Tech, te rugăm să ne contactezi la adresa de e-mail: sales@art&tech.ro.

bottom of page