top of page
POLITICA DE RETUR
  1. Despre returul la Art&Tech

Art&Tech oferă clienÈ›ilor săi serviciul de returnare al produselor conform politicii interne È™i a legislaÈ›iei în vigoare. AÈ™adar, conform acestei politici, produsele pe care le achiziÈ›ionezi de la noi pot fi returnate în termen de 14 zile de la data achiziÈ›iei.

  • Prevederile din această Politică nu limitează în niciun fel drepturile garantate pe care le ai în calitate de client, în baza:

  • OrdonanÈ›ei de Urgență nr. 140/30.12.2021 privind vânzarea de produse È™i garanÈ›ii asociate pentru produsele care sunt acoperite de garanÈ›ie È™i neconformitatea acestora;

  • GaranÈ›ii pentru produsele acoperite de garanÈ›ie È™i defectele de calitate;

  • Dreptul de a renunÈ›a la produse ca urmare a OrdonanÈ›ei de Urgență 34/2014 privind drepturile consumatorului pentru comerÈ›ul online.

 

  2. CondiÈ›ii obligatorii pentru retur

 

  • Pentru a returna un produs, trebuie să faci dovada achiziÈ›iei produsului prezentând bonul fiscal în original sau factura fiscală emisă de Art&Tech, în conformitate cu art. 37 din Norma de aplicare a OUG 28/1999

  • Produsele sunt returnate în maximum 14 zile calendaristice de la data achiziÈ›iei

  • Produsele sunt obligatoriu returnate în ambalajul original (ambalajul în care au fost achiziÈ›ionate) cu toate accesoriile È™i eticheta integre (fără urme de utilizare, deteriorare, lovire)

 

  3. Procesul de returnare

Colegii noÈ™tri vor analiza produsul pe care îl doreÈ™ti a fi returnat È™i îÈ›i vor comunica acceptul sau refuzul solicitării de retur formulate. În ipoteza confirmării solicitării de retur, contravaloarea produsului acceptat va fi returnată după ce produsul ajunge la noi, prin transfer bancar. Pentru că ne dorim ca experienÈ›a ta, în cazul în care, totuÈ™i, îÈ›i doreÈ™ti să returnezi un produs Art&Tech, să fie una plăcută, fără prea multe bătăi de cap, enumerăm mai jos paÈ™ii pe care trebuie să-i parcurgi pentru a putea soluÈ›iona această situaÈ›ie în cel mai scurt timp posibil.

  3.1 Accesează formularul de retur AICI, selectează articolele pe care doreÈ™ti să le returnezi È™i alege motivul returului, iar apoi, după ce ai completat È™i celelalte date necesare returului, fă clic pe trimitere.

  3.2 Cererea de retur va fi procesată È™i confirmată de către colegii noÈ™tri.

  3.3 După primirea confirmării, te rugăm să pregăteÈ™ti coletul (este obligatoriu să trimiÈ›i produsul în cutia originală, nedeteriorată a acestuia, împreună cu toate accesoriile primite, certificatul de garanÈ›ie È™i o copie a facturii). Toate acestea trebuie împachetate corespunzător în altă cutie, nu în cutia produsului.

  3.4 Contactează una dintre firmele de curierat cu care colaborăm (DPD sau Cargus) È™i livrează coletul la:

​

  • Destinatar - VAMA CIUCAȘ SRL

  • Adresa - comuna Tărlungeni, JudeÈ› BraÈ™ov, Str. Zizinului, nr 52, Sat Zizin

​​

  3.5 Procesarea unui retur durează între 1 È™i 14 zile din momentul în care curierul preia coletul de la tine.

  3.6. ÎÈ›i restituim contravaloarea produselor achitate în termen de 14 zile de la data notificării returului, dar nu mai devreme de data la care produsul ajunge fizic la noi. La completarea cererii de retur, este obligatoriu să fie completată È™i opÈ›iunea pentru modalitatea de transfer. În cazul în care se cere rambursarea sumei într-un cont bancar, te rugăm să menÈ›ionezi È™i IBAN-ul, precum È™i Banca la care este deschis contul. Rambursul nu se va face decât în contul aparÈ›inând persoanei către care a fost facturat produsul È™i care face returul; acesta nu se poate face către terÈ›i.

​

  4. Responsabilitatea față de starea produsului

Conform Art 20 din OUG 34/2014 cu modificările Legii nr. 157/22.06.2015, riscul de deteriorare sau pierdere a produsului este transferat consumatorului în momentul în care acesta sau o parte terță desemnată de acesta, alta decât transportatorul, intră în posesia fizică a produselor. Cu toate acestea, riscul este transferat consumatorului în momentul livrării produselor către transportator, dacă transportatorul a fost însărcinat de către consumator să transporte produsele, iar această opÈ›iune nu a fost oferită de către profesionist, fără a aduce atingere drepturilor consumatorului față de transportator.

Coletele care se livrează cu opÈ›iunea Verificare colet È™i care au fost recepÈ›ionate de către client sub semnătură, nu se pot schimba sau returna în cazul în care sunt deteriorate. Se presupune că, verificând coletul consumatorul  certifică integritatea produsului în momentul livrării prin recepÈ›ionarea acestuia. ReclamaÈ›iile ulterioare cu privire la deteriorarea produsului vor fi considerate culpa consumatorului, iar în cazul în care doreÈ™te returul produsului în cauză, se va face o estimare a daunelor, iar suma rambursată clientului va fi redusă cu contravaloarea daunelor.

​

  5. MenÈ›iuni

Nu se returnează produse din următoarele categorii:

  • Produse deteriorate sau care prezintă defecÈ›iuni din culpa cumpărătorului;

  • Produse care au fost desfăcute, ori ale căror piese au fost înlocuite;

  • Produsele nefuncÈ›ionale care fac obiectul reparaÈ›iilor sau înlocuirii lor în baza garanÈ›iei;

  • Produsele executate după specificaÈ›iile consumatorului sau personalizate la cererea acestuia, precum È™i cele care prin natura lor nu pot fi returnate;

  • Produsele confecÈ›ionate la cererea consumatorului.

​​

Dacă întâmpini probleme în procesul de retur al produselor Art&Tech, te rugăm să ne contactezi la adresa de e-mail: sales@art&tech.ro.

bottom of page